Ut giet deur!

2 februari 2017 - Beilen, Nederland

En dan is het plotseling 2 februari 2017 uurtje of 1600. Vorige jaar had ik niet kunnen dromen dat ik morgen om 22:00 in het vliegtuig zou stappen richting Nieuw-Zeeland. NIEUW-ZEELAND. Hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze voor een periode van 6 maanden naar NZ vertrekken? Ik dus!

De laatste paar maanden ben ik bezig geweest met alle voorbereidingen voor een geweldige reis. Het ticket is geboekt, ik vertrek vrijdagavond vanuit Amsterdam en land zondagmiddag in Auckland. De huisvesting is geregeld, ik zit in een studentenflat waar ook mijn lieve maatje Chantal verblijft. Chantal en ik zitten bij elkaar in de klas en zij is vorige week geland in Auckland. Visum zit ook in de rugzak net als mijn beertje die ik heb gekregen van de jongens van het waterpolo. Poeh, nu ik daar aan denk, wat ga ik die mannen missen. Een lekker balletje gooien op woensdagavond om vervolgens het weekend te vlammen tijdens de wedstrijd. Ik bedenk me nu dat ik iedereen eigenlijk wel ga missen...

Ik heb van mijn ouders en zusje een geweldige boek gekregen. Een reis-vriendenboek. Afgelopen periode zijn ze bezig geweest om familie en vrienden in dit boekje te laten schrijven. Prachtige verhalen en herinneringen staan er in en deze heb ik vanochtend gelezen. Onder het genot van een potje koffie heb ik lekker zitten janken om de geweldige verhalen en besef ik me dat ik in Nederland een geweldig leven heb.

Goed, straks de laatste zwemtraining. De laatste polo training heb ik gisteren al gehad, lekker man. Alles voor het laatst, raar. Toch heb ik er ongelooflijk veel zin in en kan ik zeggen: ''Ut giet deur!''.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rene:
    2 februari 2017
    Koen we wensen je een geweldige tijd daar. We gaan je avontuur volgen.
  2. Sanne Horlings:
    2 februari 2017
    Wat leuk om je op deze manier te volgen! Misschien kom ik je wel tegen ergens deze 6 maanden in NL.. Want mijn plan is ook die kant op te reizen. Heel erg veel plezier en geniet van alles
  3. Alfred:
    2 februari 2017
    succes daar koen veel plezier geniet ervan
  4. Janine:
    2 februari 2017
    Geweldig koen , wat ga je weer een avontuur aan , daar is menigeen jaloers op ;-) heel veel plezier en geluk daar ( wel weer terugkomen hè;-) )
  5. Jelies Brinks:
    2 februari 2017
    Fantastisch dat "het deur giet" Koen.
    Laat het maar over je heen komen en GENIET vooral van alles wat het komende half jaar op je pad komt.
    Vrgr. Jelle
  6. David Sijbesma:
    2 februari 2017
    Hey Koen! We gaan jou ook missen op de woensdagavond en zeker ook in het weekend, als we vlammen! Goede reis en onwijs veel plezier!
  7. Hakan:
    2 februari 2017
    Topper, succes en ik wacht op je te gekke verhalen!
  8. Albertje:
    Koen
    Super trost op jou .
    Je horizon verbreden en er voor gaan .
    De kans van je leven
    Go Koen Go
    Zet m op kanjer !!!!!!
  9. Jolanda:
    Koen geniet ervan!!
    Ga je volgen en pluk de dag!!
  10. Linda:
    Hoi koen,

Heb je naast het beertje ook het kaartje van de zwemselectie in de tas? Dan kun je al onze namen niet vergeten. Vergeten zullen wij jou in elk geval niet. Ik ga jou zeker volgen via je blogs. Veel succes en plezier.
  11. Lisa:
    Koen!
    Heel veel succes en plezier gewenst! Zullen je allereerst zaterdag heel erg gaan missen, en vervolg de rest van die 6 maanden!
    Zal proberen je rol als entertainer bij de heren over te nemen, maar kan helaas niks beloven!
    See u in six months!
    Liefs, Lies!
  12. Patrick:
    3 februari 2017
    Super Koen! Heel veel plezier! En tot snel want voordat je het weet is het weer voorbij helaas.
  13. Manuëla:
    3 februari 2017
    Heeii Koen, heel erg veel plezier!! Tot het volgende seizoen.
  14. Derk Jan Speelman:
    5 februari 2017
    Heel veel succes Koen! We gaan je allemaal erg missen.
  15. Stans:
    8 februari 2017
    Geweldig Koen. Geniet wat een avontuur.